Ja herre j*vlar...

Tjohej, hade origenterning idag. Dog nästan men blev godkänd iaf :p Ramlade ner för ett stup (det var en j'ävla massa klättrande måste jag säga...) trodde att jag hade brytit foten så stog på en fot och hoppade och skrek "aj, aj jag har brytit foten!" men sen när jag ställde mig på den gjorde det inte ont alls. Som tur var de bare en snubbe i en annan klass som såg Cx Märkte också att när man var stressad och själv (för att bli godtjänt så måste man va vid mål efter 60min) så börjar man prata med sig själ väldigt mycket! Utan att ens tänka på det så står man där och pratar x) Jag var inte den ända som märkte det xD Aja nu skall jag tillbaka till min bok. bjuder på pic ;)
 
 
woops lite stor kanske? Aja nu får ni se mina finnar i detalj Cx
 
pösselipösspöss
 
//Jag <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0