Ny desse igen + böcker

Inget specielt dock. Tröttnade på cookie monster designen  och bytte bara ut headern och bakgrunden C:
Tänkte strax göra en ny kategori vid namn böcker eller nått. Intresset började när jag för första gången i 4:an läste Twilight böckerna. Var beroende av dem och efter några månader så började jag testa på andra böker också på engelska och svenska. Kommer i håg sommarn när jag skulle börja 6:an... Jag och min familj var utomlads i Asien och häsade på mina kusiner bla. i Singapore. Mina föräldrar och min bror var ute och badade och solade o sånd medans jag satt på hotellrummet och läste. När jag kom hem till sverige visade det sig att jag hade läst 30 böcker under resan! Även fast jag köpte flesta billigt i Singapore så måste det ändå ha kostat j*vligt mkt... Alltså kommer många böcker jag skriver om här bara finnas på engelska. Flesta kommer också vara i fantasy, ungdoms boks genern. 
 
//Frida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0