Nejmen hejsaaan!!!

Länge sen gott folk! Hur gåre med livet? För mig går det väl bra. Mycket att tänka på just nu med gymnasieval, betyg osv... Men men deppa bör man inte göra ;D Idag var jag tsm med 2 pooolare vid min gammla skola. (Skolan är övergiven nu och vi har velat komma in där och titta runt ett tag nu.) Men guess what?!?! Ett av fönstrena var öppna så jag (som är minst) fick klättra in och låsa upp för de andra. Det jobbiga var att det var glas överallt och jag var rädd för att skära mig. Men SHIEET vad smidig jag kände mig när jag hoppade genom den övergivna skolan försiktig så att ingen såg mig i fönsterna. Vi kom också överens om att vi skulle sova över där ngn gång snart. Hue hue längtar!!!! 
 
OBS!!! Jag vet att det vi gjorde var puckat men seriöst ibland orkar man inte med att alla dagar är likadana. Vakna, plugg, hem, plugg, äta, dator, sova. Samma  sak varje dag... Klarar inte av det!!! 
 
Aja har ngn tipps på gymnasieval??? Har verkligen ingen aning om vad jag vill gå... :/
 
Jag bjuder såklart på en ego pic till alla mina (non existerande) läsare. Aja hare gött 
 
 
 
 
Kram, puss hångel what ever xD 
//Kakmonstret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0