Snälla, jag vet att det är mycket text men ta din tid och läs!

Idag hade vi Skolavslutning!!!! Jätte skönt med lov men ja vill inte ha lov igentligen (nördigt ja vet) men de e för att Tyresö musikklasser ska ändras så mycket till höst och de är bra som de e redan. Massor av lärare är tvungna att avgå och även våran musik lärare som håller upp hela musikklasserna. Alla är jätte sura på ledningen pga de. Ja menar varför ska dom sparka en musik lärare som har fått pris för de hon gör och har gjort att tyresö musikklasser är 3dje bästa i sverige (om jag kommer ihåg rätt). Alla är jätte ledsna :'( Snälla ni kan också hjälpa till att stödja oss ni kan t.ex. gå med i den här gruppen på Facebook  LÄNK och Här kan ni läsa mer om allting.

 

 


Jag älskar att gå i tyrsö musikklasser men jag är trött på alla tårar i skolan så snälla var med och stödj oss i det här! <3



Herrå!



Kommentarer
CASSANDRA

sv; tack detsamma :D

2012-06-14 @ 15:33:17
URL: http://cassandras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0